pondelok 2. marca 2015

Horror - Zbav nás zlého

Ahojte! :)

Dnes mi kamarátka o novom horrore. Volá sa Deliver us from evil. Po česky známi Chraň nás od zlého, a po slovensky Zbav nás zlého. Keďže som milovníčka nových filmov, vždy keď ma niečo zaujme, niečo vám sem o tom napíšem.

Tento horror nie je až tak strašidelný ako sa zdá. Je to o mladom policajtovi, ktorý má problémy s rodinou. Vyšetruje rôzne prípady no raz mu oznámia že v ZOO neznáma žena hodila svoje dieťa do priepasti. Hneď to pôjde vyšetriť kde nájde takzvaného natierača (Nie som si istá či to bolo tak, ak to bolo inak ospravedlňujem sa). Je to jeden z troch chlapov ktorý boli pred niekoľkými rokmi v záchrannej akcií a našli tam neznámu jaskyňu, v ktorej tohoto neznámeho človeka posadol diabol. A teraz sa snaží dostať diabla aj do iných ľudí. Policajný vyšetrovateľ (Ralph) odnesie ženu na stanicu, aby zistil o čo ide. Tam sa stretáva s kňazom ktorý sa preferuje na vyháňanie zlých duší (diablov). Pomaly o prípade zisťujú viac. Nakoniec natierač unesie policajtovu rodinu. S kňazom ho nájdu a začne rituál vyháňanie diabla. Táto časť filmu nie je moc vhodná pre slabšie povahy ale dá sa to zvládnuť. Nakoniec sa im to úspešne podarí a všetko dobre dopadne.

Mne sa osobne tento horror páčil a strach som pri pozeraní určite nemala. Odporúčam pre milovníkov horrorov ale aj ostatným..

Tímto vás aj vyzývam aby ste mi do komentov napísali hocijaký film, ktorý by ste na mojom blogu radi videli ohodnotený.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára